ייעוץ ארגוני אפקטיבי

"יעילות היא לעולם אינה מקרית. היא תמיד התוצאה של מחויבות למצוינות, חכמה, תכנון ומאמץ ממוקד."

פאול מייר

תהליך יעוץ ארגוני מתמקד בארגון ובתהליכים בתוכו ונועד לשפר את התפקוד שלו.

ייעוץ ארגוני תומך בארגון המתמודד עם סביבה דינמית. במציאות זו נדרש הארגון להגביר באופן מתמיד את יכולותיו וכושר הסתגלותו, כך שלמעשה הוא נמצא באופן מתמיד בתהליכי שינוי. מטרתו של תהליך הייעוץ לעזור לארגון להשיג את מטרותיו ולצמוח, תוך שהוא יוצר מיקוד, שיפור תהליכים ומעצים את העובדים.

בתהליך הייעוץ אנו מסייעים למנהלים בארגון להבין ולהגדיר את מטרותיהם בתוך הסביבה שבה הם פועלים, ולבחור את הדרך המיטבית להשגתן.

מטרת הייעוץ הארגוני היא לסייע להנהלת הארגון להביא את הארגון לתוצאות אופטימליות לאורך זמן על ידי הפעלה וניהול נכון של העובדים והמנהלים שלו בכלל, ובמצבים של שינוי, צמיחה ומשבר, בפרט. תהליך הליווי יסייע להפיכת הארגון לגמיש, בעל יכולת הסתגלות, יכולת התאוששות מהירה ויכולת התמודדות ומתן תגובה מהירה לשינויים שמכתיבה הסביבה העסקית המודרנית.

תחומים בייעוץ ארגוני:

  • גיבוש תהליכי עבודה אפקטיביים
  • הגדרות תפקיד ומבנה ארגוני
  • פיתוח מיומנויות עובדים
  • פיתוח כישורי מנהיגות בקרב מנהלים
  • סטנדרטיזציה ושיפור תהליכי שירות ומכירות
  • ליווי בתהליכי שינוי בתוך סביבה משתנה
דילוג לתוכן