סדנא אחרת לניהול זמן

נלמד את עקרון האינטגריטי / שלמות, נגדיר סטנדרטים אישיים לאיכות ונלמד איך ליישם אותם ברמה האישית ומול הלקוחות שלנו. משמעות ההתלהבות והכוונה שבעשייה . נלמד ונתרגל כלים ליצירת בטחון ואמונה עצמית. נכיר ונלמד כלים להתמודדות עם דחיינות ונטמיע כלים לניהול זמן אפקטיבי: חשוב / דחוף ו"חוק האבנים הגדולות".
תרגול הכלים עם המשתתפים תוך שימוש בדוגמאות מחיי היומיום בארגון

המשתתפים ילמדו ויתרגלו – איכות בחייהם ומול לקוחות. ילמדו כלים לניהול זמן אפקטיבי.

סדנאות נוספות

סדנת שירות וחווית לקוח

סדנת שירות וחווית לקוח השיח הצרכני החדש ועומס הגירויים על הצרכן הפוטנציאלי דורשים מחברות להסתגל

סדנא לתקשורת אפקטיבית

סדנא המטמיעה תובנות אודות החשיבות של פתיחות וגמישות מחשבתית, העוצמה בהקשבה ולמידה מאחרים, למידת נקודת

סדנא ליצירת מצוינות

נכיר את עיקרון ההעזה, נלמד עקרונות עשייה למצוינות אישית. נכיר את עיקרון השרות (ניהול קונפליקטים)-

סדנא אחרת לניהול זמן

נלמד את עקרון האינטגריטי / שלמות, נגדיר סטנדרטים אישיים לאיכות ונלמד איך ליישם אותם ברמה

דילוג לתוכן