סדנא לבניית מערכות בקרה ומשוב אפקטיביות

החוקים לבניית מדדים ויעדים אמינים ואפקטיביים. כיצד בונים מערכות תמריץ יעילות ועקביות? בניית מדדים איכותיים ומדדי KPI.
כל זאת מתוך התבוננות בעובדים וביעדי וערכי הארגון.

המשתתפים בסדנא יקבלו שיטות לבניית מדדים, תמריצים וכלי בקרה.

סדנאות נוספות

סדנת שירות וחווית לקוח

סדנת שירות וחווית לקוח השיח הצרכני החדש ועומס הגירויים על הצרכן הפוטנציאלי דורשים מחברות להסתגל

סדנא לתקשורת אפקטיבית

סדנא המטמיעה תובנות אודות החשיבות של פתיחות וגמישות מחשבתית, העוצמה בהקשבה ולמידה מאחרים, למידת נקודת

סדנא ליצירת מצוינות

נכיר את עיקרון ההעזה, נלמד עקרונות עשייה למצוינות אישית. נכיר את עיקרון השרות (ניהול קונפליקטים)-

סדנא אחרת לניהול זמן

נלמד את עקרון האינטגריטי / שלמות, נגדיר סטנדרטים אישיים לאיכות ונלמד איך ליישם אותם ברמה

דילוג לתוכן