החוקים לבניית מדדים ויעדים אמינים ואפקטיביים. כיצד בונים מערכות תמריץ יעילות ועקביות? בניית מדדים איכותיים ומדדי KPI.
כל זאת מתוך התבוננות בעובדים וביעדי וערכי הארגון.
המשתתפים בסדנא יקבלו שיטות לבניית מדדים, תמריצים וכלי בקרה.
החוקים לבניית מדדים ויעדים אמינים ואפקטיביים. כיצד בונים מערכות תמריץ יעילות ועקביות? בניית מדדים איכותיים ומדדי KPI.
כל זאת מתוך התבוננות בעובדים וביעדי וערכי הארגון.
המשתתפים בסדנא יקבלו שיטות לבניית מדדים, תמריצים וכלי בקרה.
מאפייני הפעילות בתחום הפרויקטים הם שונים ומגוונים. קיימת שונות בין פרויקט לפרויקט ובין משימה למשימה.
סדנת שירות וחווית לקוח השיח הצרכני החדש ועומס הגירויים על הצרכן הפוטנציאלי דורשים מחברות להסתגל
סדנא המטמיעה תובנות אודות החשיבות של פתיחות וגמישות מחשבתית, העוצמה בהקשבה ולמידה מאחרים, למידת נקודת
האם אנחנו נוכחים בחיים שלנו או רק "אורחים" או "פרשנים"? איך נוכל להיות יותר שחקנים?
נכיר את עיקרון ההעזה, נלמד עקרונות עשייה למצוינות אישית. נכיר את עיקרון השרות (ניהול קונפליקטים)-
נלמד את עקרון האינטגריטי / שלמות, נגדיר סטנדרטים אישיים לאיכות ונלמד איך ליישם אותם ברמה
אזור פעילות: מגדרה עד חדרה
טלפון: 050-7552222
פקס: 08-6343040
אימייל: anat@be-effective.co.il