סדנא להטמעת אחריות אישית

האם אנחנו נוכחים בחיים שלנו או רק "אורחים" או "פרשנים"? איך נוכל להיות יותר שחקנים? כיצד נוכל להשפיע על התוצאות שלנו
נבין את המשמעות העמוקה של המילה "אחריות" מול המילה "אשמה". נטמיע כלים אפקטיביים לשיפור האחריות האישית.
תרגול הכלים עם המשתתפים תוך שימוש בדוגמאות מחיי היומיום בארגון.

המשתתפים יקבלו כלים לשיפור העשייה שלהם: עבודת צוות, לקיחת אחריות וחשיבת פתרונות

סדנאות נוספות

סדנת שירות וחווית לקוח

סדנת שירות וחווית לקוח השיח הצרכני החדש ועומס הגירויים על הצרכן הפוטנציאלי דורשים מחברות להסתגל

סדנא לתקשורת אפקטיבית

סדנא המטמיעה תובנות אודות החשיבות של פתיחות וגמישות מחשבתית, העוצמה בהקשבה ולמידה מאחרים, למידת נקודת

סדנא ליצירת מצוינות

נכיר את עיקרון ההעזה, נלמד עקרונות עשייה למצוינות אישית. נכיר את עיקרון השרות (ניהול קונפליקטים)-

סדנא אחרת לניהול זמן

נלמד את עקרון האינטגריטי / שלמות, נגדיר סטנדרטים אישיים לאיכות ונלמד איך ליישם אותם ברמה

דילוג לתוכן