סדנא לניהול תדמיות

לכל אדם יש מספר תדמיות אשר נוצרו לאורך השנים. תדמיות אלו הן מנצחות עבורו ומשרתות אותו.
בסדנא נזהה את התדמיות המנצחות, נבחן היכן הן מנצחות עבורנו והיכן הן מנצחות אותנו… כלומר לא משרתות אותנו.
תרגול הכלים עם המשתתפים תוך שימוש בדוגמאות מחיי היומיום בארגון

המשתתפים יצאו עם התדמיות שלהם ועם כלים לשינוי התדמיות באמצעות הגדרת פעולות עשייה פשוטות.

סדנאות נוספות

סדנת שירות וחווית לקוח

סדנת שירות וחווית לקוח השיח הצרכני החדש ועומס הגירויים על הצרכן הפוטנציאלי דורשים מחברות להסתגל

סדנא לתקשורת אפקטיבית

סדנא המטמיעה תובנות אודות החשיבות של פתיחות וגמישות מחשבתית, העוצמה בהקשבה ולמידה מאחרים, למידת נקודת

סדנא ליצירת מצוינות

נכיר את עיקרון ההעזה, נלמד עקרונות עשייה למצוינות אישית. נכיר את עיקרון השרות (ניהול קונפליקטים)-

סדנא אחרת לניהול זמן

נלמד את עקרון האינטגריטי / שלמות, נגדיר סטנדרטים אישיים לאיכות ונלמד איך ליישם אותם ברמה

דילוג לתוכן