סדנא לתקשורת אפקטיבית

סדנא המטמיעה תובנות אודות החשיבות של פתיחות וגמישות מחשבתית, העוצמה בהקשבה ולמידה מאחרים, למידת נקודת המבט היחסית. לימוד מודל סגנונות התקשורת השונים, תרגול הכלים עם המשתתפים תוך שימוש בדוגמאות מחיי היומיום בארגון

המשתתפים יקבלו כלים לזהות את סגנון התקשורת שלהם, של האחר (עובד, מנהל, לקוח, ספק וכו') וילמדו איך לייצר תקשורת אפקטיבית

סדנאות נוספות

סדנת שירות וחווית לקוח

סדנת שירות וחווית לקוח השיח הצרכני החדש ועומס הגירויים על הצרכן הפוטנציאלי דורשים מחברות להסתגל

סדנא לתקשורת אפקטיבית

סדנא המטמיעה תובנות אודות החשיבות של פתיחות וגמישות מחשבתית, העוצמה בהקשבה ולמידה מאחרים, למידת נקודת

סדנא ליצירת מצוינות

נכיר את עיקרון ההעזה, נלמד עקרונות עשייה למצוינות אישית. נכיר את עיקרון השרות (ניהול קונפליקטים)-

סדנא אחרת לניהול זמן

נלמד את עקרון האינטגריטי / שלמות, נגדיר סטנדרטים אישיים לאיכות ונלמד איך ליישם אותם ברמה

דילוג לתוכן