סדנת משוב וחניכה

המשוב והחניכה הנם כלי בקרה מרכזי ללימוד, תיקון ושיפור.
בבדיקות שביצענו – מעטים המנהלים המבצעים, מתעדים ומנהלים כלי זה ביעילות.
סימולציות בשיתוף המשתתפים תוך שימוש בדוגמאות מחיי היומיום בארגון.

המשתתפים לומדים מתרגלים ביצוע משוב איכותי, מעצים ובונה שיאפשר שיפור מתמיד בביצועים ושימור העובדים.

סדנאות נוספות

סדנת שירות וחווית לקוח

סדנת שירות וחווית לקוח השיח הצרכני החדש ועומס הגירויים על הצרכן הפוטנציאלי דורשים מחברות להסתגל

סדנא לתקשורת אפקטיבית

סדנא המטמיעה תובנות אודות החשיבות של פתיחות וגמישות מחשבתית, העוצמה בהקשבה ולמידה מאחרים, למידת נקודת

סדנא ליצירת מצוינות

נכיר את עיקרון ההעזה, נלמד עקרונות עשייה למצוינות אישית. נכיר את עיקרון השרות (ניהול קונפליקטים)-

סדנא אחרת לניהול זמן

נלמד את עקרון האינטגריטי / שלמות, נגדיר סטנדרטים אישיים לאיכות ונלמד איך ליישם אותם ברמה

דילוג לתוכן