סדנת ניהול פעילויות בסביבה רבת משימות

כל מה שסדנה יכולה ללמד אתכם על ניהול אפקטיבי והצלחה

הסדנאות נוצרו במיוחד עבור שיפור האפקטיביות של מנהלים, עובדים וצוותים בארגון תוך יצירת תנאים טובים שיפור המנהיגות האישית, יכולות ניהול, התווית חזון ואיתור רעיונות חדשים. את הסדנאות מנחה ענת אדלר, בעלים ויועצת עסקית בכירה בחברת בי-אפקטיב בעלת ניסיון של מעל 16 שנה בעבודה עם חברות וארגונים, ליווי מנהלים מהבכירים במשק כתבות בעיתוני כלכלה מובילים והרצאות במגוון פאנלים

ייחודיות הסדנאות

הסדנאות של ענת אדלר מיועדות לקבוצה ומבוססות על סקר ומחקר מקדים, שמטרתו לאתר את הנושאים שיש לשפר ולחזק תוך התאמה אישית של התוכן לתמהיל הקבוצתי. הסדנאות מעשיות, ממוקדות, קצרותומאפשרות למשתתפים לתרגל מצבים רווחים בשגרה היום יומית. הסדנאות מתקיימות בחברה או בכל מיקום אחר שיבחר לטובת המטרה.

מתוך סדנת פיתוח מנהלים

אז מה תקבלו בסדנה?

  • גמישות- הסדנה מותאמת לצרכים הייחודיים של הארגון
  • מעשיות- סדנה ממוקדת, מאפשרת לתרגל בזמן אמת מצבים משגרת היום יום של הארגון, תוכן הסדנה נשאר אצל המשתתפים והם מקבלים תובנות ליישום כבר ליום המחר.
  • רלוונטיות- הסדנה נבנית עבור כל קבוצה בנפרד ומכילה תוכן ייחודי וחד פעמי
  • כלי להעצמה אישית – במטרה להטעין באנרגיה ולחזק את תחושת השייכות לארגון והמוטיבציה
  • אמצעי לשיפור העבודה בצוותי עבודה לרבות צוותי שירות ומכירה
  • פתרון מעשי לבעיות של שיתוף פעולה בארגון
  • בניית תהליכי עבודה אפקטיביים
  • אמצעי להכשרת מנהלים
  • התאמה לכל הדרגים בחברה
  • סדנה אינטימית, עד 20 משתתפים.
  • מפגשים קצרים תחומים בזמן – בין שעה לשעתיים
הסדנאות מיועדות לאנשי מכירות, אנשי שירות וחווית לקוח, מנהלים בארגונים, צוותי עבודה וממשקי עבודה.

סדנת שירות וחווית לקוח

סדנת שירות וחווית לקוח השיח הצרכני החדש ועומס הגירויים על הצרכן הפוטנציאלי דורשים מחברות להסתגל לרעיון לפיו חווית הלקוח היא האספקט השיווקי החשוב ביותר. חווית

המשך קריאה ←

סדנא לתקשורת אפקטיבית

סדנא המטמיעה תובנות אודות החשיבות של פתיחות וגמישות מחשבתית, העוצמה בהקשבה ולמידה מאחרים, למידת נקודת המבט היחסית. לימוד מודל סגנונות התקשורת השונים, תרגול הכלים עם

המשך קריאה ←

סדנא ליצירת מצוינות

נכיר את עיקרון ההעזה, נלמד עקרונות עשייה למצוינות אישית. נכיר את עיקרון השרות (ניהול קונפליקטים)- השאיפה ל "WIN-WIN". תרגול הכלים עם המשתתפים תוך שימוש בדוגמאות

המשך קריאה ←

סדנא אחרת לניהול זמן

נלמד את עקרון האינטגריטי / שלמות, נגדיר סטנדרטים אישיים לאיכות ונלמד איך ליישם אותם ברמה האישית ומול הלקוחות שלנו. משמעות ההתלהבות והכוונה שבעשייה . נלמד

המשך קריאה ←

סדנא לניהול תדמיות

לכל אדם יש מספר תדמיות אשר נוצרו לאורך השנים. תדמיות אלו הן מנצחות עבורו ומשרתות אותו. בסדנא נזהה את התדמיות המנצחות, נבחן היכן הן מנצחות

המשך קריאה ←

סדנת משוב וחניכה

המשוב והחניכה הנם כלי בקרה מרכזי ללימוד, תיקון ושיפור. בבדיקות שביצענו – מעטים המנהלים המבצעים, מתעדים ומנהלים כלי זה ביעילות. סימולציות בשיתוף המשתתפים תוך שימוש

המשך קריאה ←
דילוג לתוכן